Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Sunday, March 29, 2009

Di antara kalian...


Humm...Hadirah memang telah mengisi 80% schedule saya. Letih, rasa nak marah, tak cukup tidur semua ada. Namanya budak-budak, apatah lagi yang nakalnya tak bertempat. Memang saya give up kalau kena jaga lama-lama. Oh, tak tahulah bagaimana saya nak menghadapinya pada masa depan kelak?. Senang cerita, serahkan semua urusan pada Allah.
Tiba-tiba rasa rindu nak kerja, biasalah manusia. Bila kerja, sibuk nak cuti and vice versa. Bukan apa, environment ok+happy+staff rajin= good outcome oh lupa plus niat betul dan ikhlas lagi satu. Tapi saya seronok dapat habiskan masa depan Astro tengok cerita hantu, action, rancangan masak2 dan channel kbs..hee. Semua benda tu mana dapat kat rumah sewa kan.
Semalam turn saya belanja family, tapi sayangnya tak semua ada. InsyaAllah next time saya belanja tapi kalau pay a Dutch treat lagi bagus bukan? Sharing is caring. Kemudian, shopping2 beli barang dapur..sehinggalah terjumpa satu benda yang menarik-narik hati dan tangan saya. Tapi tak sempat mahu membelek lebih lama, maka postponed dulu niat mahu membeli...
ok,ciao. Hadirah; ting ting 'achik' de hua..




0 Comments:

Post a Comment

<< Home