Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Tuesday, March 10, 2009

Pretty Freak!

Assalamualaikum wbt,
Till this moment I can't even closed my eyes. So tired but what to do? Standby/passive on call what I'm doing now. Just now, saya baru balik dari A&E untuk satu kes cellulitis. Kesian makcik tu, sudahlah jauh dari Simunjan (actually, saya bukannya arif peta Sarawak maka saya bantai aje~asalkan orang cakap jauh saya iyakan aje). Tak banyak dapat saya buat kecuali IV Cloxacillin dan Flagyl stat, kemudian admit ward. Nervous betul, bila MO di situ asyik duk bertanya, interested semacam~haha best jugak maklumlah kat sana ramai MO lelaki. At least dapat buat kawan. Habis di situ, terus pegi cari makan. Huh, letih drift kereta berkejar ke hospital.

Alih-alih MO psych msg saya. 'How's the gal's with dental abscess?.Haha..'. Kurang asam sungguh si Ooi itu,berani-berani ketawakan saya. Tahulah semalam,dia refer case A&E, tapi saya sruh pt datang pagi esok saje. Kes tak urgent, lgpun saya pun nak jimatkan duit govt. Mungkin dia nak revenge sbb saya enak-enak tidur semalam. Sekarang sudah pandai spy over me huh. Ada ubi ada bas ada hari boleh balas.

Tiba-tiba makcik di Perak menelefon, pelik juga sebab dia takkan call melainkan perkara yang penting. Unfortunetly, I'm not ready for it. Eventhough mulut selalu cakap tapi hati, minda belum cukup bersedia. Sampai bila saya pun tak tahu. Berserah kepadaNYA, mungkin belum tiba masanya. Cukuplah Allah sebagai penolong bagiku...

Oh, cuti cepatlah datang. Ada misi perlu diselesaikan, ada hutang perlu dilangsai..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home