Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Monday, January 19, 2009

What's up Next?

Assalamualaikum wbt,
Entah kenapa saya begitu lapang untuk menulis kebelakangan ini. Oh hari ini pay day,patutlah saya gembira semacam..hehe.Apapun menyimpan itu lebih utama.Hari ini juga,2 kes minor oral surgery buang impacted wisdom teeth dengan jayanya saya lakukan tanpa bantuan sesiapapun.Alhamdulilah, semua ini kekuatan dariNYA dan tawakkal kepadaNYA. Saya tak mampu lakukan apa-apa jika DIA tak menggerakkkan mata, tangan dan kaki serta hati saya.

Cuti Tahun Baru Cina ni, saya takde plan apa-apa kecuali ada satu tawaran untuk menjadi fasi..kerjaya yang telah lama saya tinggalkan.Terasa janggal pula nak memulakan kembali. Sekarang ini pun saya masih antara dua sama ada mahu menyertai atau tidak.

Kepada Che gu Pips..selamatlah anda di sana. Moga ada sinar bahagia menanti anda sebagai seorang pendidik..nanti bulan 3 cheq balik,nak pi kat tempat hang.Boleh ka? Pastu,kita jalan-jalan cari pahala dan makan..heee.Anyway miss our home sooo much esp the comfy bed, A'irah what's up?

Weekend lepas,seharian kami keluar jalan-jalan. Tak banyak barang except kebetulan BonusLink membership day diskaun 70%~apalagi grab lah baju 90++ yang akhirnya jadi 20++. Alangkah indahnya kalau semua benda murah. Habit saya sebelum membeli; tunggu dan lihat sehingga harganya betul2 turun. Spend wisely...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home