Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Wednesday, September 29, 2010

Truly..Deeply

Pagi yang cerah, makin indah alhamdulillah. Tengah hari menjengah dan masa terus berputar. Semalam,something totally screwed up the feeling. Suddenly the heat up rising. (Huh..merepeknya ayat. Biarlah nak tulih jugak). Oklah, back to the issue. Hmm..

Keletihan teramat. Biasalah, bila mula kerja balik setelah enak berhoneymoon~ ya, di rumah mak ayah dan mertua. Great experiences. Though, ramai yang sebelum ini cuba memprovokasi saya dengan cerita menggerunkan. Namun saya gembira dan melalui hari-hari yang indah di sisinya alhamdulillah. Dan insyaAllah till the rest of our lives and hereafter. Bila lihat dia gembira tertawa, serasa ada suatu perasaan indah dan bahagia menyelit dalam hati. Tenang...

Semalam juga, selepas masak spaghetti carbonara (cap Prego).. masak lagi nasi dengan lauk ikan masak kicap~ kononnya untuk bersahur plus makan moreh. Alih-alih, lepas tu makan angin saja sambil bermimpi enak-enak. Hoho..kesimpulan. Masak dan makan sekadar yang patut ye puan.

Alhamdulillah, tinggal 30% kerja admin perlu disiapkan. Do I have the guts to finish them? InsyaAllah doakan dipermudahkan. Minggu depan, banyak pula aktiviti. Sama-sama kita tunggu...zasss.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home