Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Thursday, August 26, 2010

Days Of Life

Ui..comelnya. Macam nangka kena bungkus. Tapi yang ini, lagi wangi!
Alhamdulillah Afiq now 22 days of life. Healthy infant on fully breastfeeding.

Huk alo lah..'jughuh' nampaknya. InsyaAllah seorang lagi anak soleh.
Tengah asyik membaca tengah hari tadi, tiba-tiba satu-satunya 'abang' saya di Sarawak call. Mimpi apa pun saya musykil. Hoho..dekat suku jam juga ralit berbual, saya kenakan dia pastu dia kenakan saya balik.
'Siti, you tak tipu kan nak kawin. I already receive the card'
'Oh My Goodness, takkanlah I (sy ke yang buat?hehe) nak buat kad tipu bagi kat you. Of course lah, nak kawin'
'Waa.. I hardly believe it'
'Why, isn't its you who bet that I'm going to be a mother someday when we'll met?' ngee
'Haiya, susah mau percaya ini..'
....lucu betul layan apek nih sorang. Ada ke patut, dia pulak minta gift dari saya. Oklah, I'll gift you the doorgift but in return you have to give me a BIG wedding prezzie..(plus expensive too). Longing to see him with her daughter Melissa, to have a little sister-brother chit chatting~macam adik manja pulak saya nih. Isk..isk. Dah janji, kalau dia masuk Islam satu hari nanti InsyaAllah, saya suruh dia letak nama Wahab~ yang memberi. Kenapa? Oh ada cerita di sebaliknya.
Sikit masa lagi, dapatlah dia make a million from his private clinic. Beria-ia suruh saya buka private. Maklumlah sedia jadi sifu. Saya nak sambung belajar, jadi pakar baru channel down nak ikut path mana satu. InsyaAllah.
Me: suddenly, speaking Manglish. Oh no, need to brush up the skill. Suddenly, miss home (T_T)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home