Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Monday, September 27, 2010

Its Monday!


Assalamualaikum wbt...
How's the feeling back to Sarawak and work again? Semua sibuk bertanya. Saya senyum+sengih saja. No feeling, feeling blues (like Pips said) or feel..feel. Haih. Back to old version again for awhile~ single. Hoho. Kesian en suami, sabar ye. Kita sama-sama doa, biar saya dapat transfer secepat mungkin insyaAllah.
Alhamdulillah, hujan lebat tak menghalang perjalanan. Berapa juta kali menguap dalam kesejukan, tahankan saja mata sambil layan radio. Malas betul nak masuk kerja balik. Tapi nasib baik hanya beberapa kerat saja patient yang datang. Alih-alih dapat sebungkus beras bario yang patient bagi. Hee..alhamdulillah. Tapi saya makan ke? Takpe, nanti boleh cuba masak.
As expected, bertimbun dokumen dan kertas yang perlu diambil perhatian. Haih (kedua kalinya). Penat. Sah-sah lepas ni tengah hari sedapnya zzzzzzzzzz..seperti kebiasaannya. Dan, agak sedih sebab takde orang yang kacau saya. Haha..erks.
p/s: kesian cik Pips..muntah hijau lumut barangkali saat ini mendengar cerita saya.Hoho. Naseb lah badan hang. Nanti sambung story lagi..(^_*)v

0 Comments:

Post a Comment

<< Home