Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Thursday, February 18, 2010


Hmm..entahlah.
Saya sudah jadi sahabat terbaik atau tidak pada sahabat-sahabat tercinta
Terasa banyak sangat tempangnya saya di mata mereka semua
Siapalah saya jika nak dibandingkan mereka
Antara mereka, saya kira diri saya lah yang tak punya apa-apa.
Saya tak mengharapkan mereka ingat akan saya
Sementelahan saya pun hanya sedikit waktu sahaja mengingat mereka ~lemahnya saya
Saya tak mengharapkan mereka berterima kasih saat saya menghulurkan bantuan
Sedangkan saya pun jarang benar mengungkap kata yang sama ~ ego rasanya
Cuma yang mampu saya lakukan..
melayangkan secebis ingatan tatkala ada sisi-sisi kalian yang tersasar dari landasannya.
Tatkala ada masa juga saya sebegitu...
Lantas mengharap sepenuhnya, agar iman tak seberapa memandu
ke jalan yang benar lagi lurus..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home