Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Wednesday, February 10, 2010

Selamat Hari Lahir ayah...

Tiada apa yang dapat anakmu ini ungkapkan melainkan terima kasih tak terhingga kerana menjadi seorang ayah pada diri ini dan anak-anakmu yang lain. Doaku moga Allah memperpanjangkan umurmu untuk berterus-terusan dalam ibadah dan keredhaanNYA, dimurahkan rezeki yang halal lagi baik serta sihat selalu di samping anak-cucu-cicit dan seterusnya hendakNYA. Doakan kami semua agar baik-baik sahaja.

(^_^) Sayang ayah ..endlessly.

Ayah saya yang cool
Ayah saya yang penyabar
Ayah saya yang 'sporting' habis
Ayah saya yang 'protective'
Ayah saya yang penyayang
Ayah saya yang suka bergurau
Ayah saya yang rajin mengemas, beli barang, memasak
...ayah saya awet muda..hoho. Susah nak cari uban kat rambut ayah tau. See..so anak-anak pun akan turut kekal awet muda mcm ayahnya ..hee.

p/s: klu nk cari husband..cari lah yang ada ciri-ciri macam ayah~ ni bukan saya yang pesan..abang saya yang pesan. Ngee..(macamlah dia ada ciri-ciri tuh).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home