Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Monday, February 15, 2010

Esok..

Sampai di sini saja dahulu...

Esok, perlu berangkat kembali meneruskan sisa bakti pada warga Borneo. Sukarnya nak digambarkan perasaan nih, setelah enak-enak menghabiskan masa di rumah. Kalau ikutkan memang straight saya cuti 2 minggu seperti sebelum ini. Tapi sebab memikirkan hal-hal patient di pedalaman dan kesusahan relieve officer yang terpaksa menganti, relakan jua cuti pendek tak seberapa. So..berterima kasih lah anda sekalian pada Allah ye sebab 'meletakkan' saya jadi doktor gigi sorang-sorang kat sana. (macam tak ikhlas je kenyataan).

Tak mengapa..bulan depan saya balik lagi. Sebab awal tahun lagi dah planning, every 2-3 months mesti balik.Hehe..banyak duit kah saya? Early bookings maa..murah la sikit. Lepas-lepas ni saya tak kisah, nak cuti..saya akan cuti. Tak kiralah..ada meeting ke, kerja ke. Haha. Masam pulak muka staff2 saya~merajuk sebab saya selalu pulang. Tau lah rindu, cakap jelah rindu..mhuaha..Erk. Control2.

Oklah, nak teruskan hidup yang masih ada ini dengan banyak-banyak mengingati Allah dan mati.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home