Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Monday, February 22, 2010

Exuberant

PM and CM visited Simunjan!

Today in history. Selaku Ketua Jabatan, saya kena jadi VIP. Tapi saya sebaliknya lebih suka jadi rakyat biasa dan bukan VIP. Ayat..dah penat berprotokol. Cukup-cukuplah di rumah. Makanya, instead of duk kat meja makan head dept. saya jalan-jalan dengan assistant dan PT. Name tag sengaja di terbalikkan. Karang tak pasal-pasal kena panggil duduk balik.

Belumpun habis majlis dah vroommm...balik. Baik duduk dalam air cond klinik di samping patient. Hoho...memang tak tahu adab dia ni. Ada saya kesah? Takdelah. This one exceptional,saya masih kurang sihat. Tak sanggup nak berlama-lamaan di bawah terik matahari.Alasan!

Hadirah, Luqman and Aqil. Please wait for your prezzie! I already bought each one of you a gown, and two collared-tshirt. Pfuh..and they come in pink too. Hee..wonder how cute and lovely you are in them. Happily spending for them. Mine? After sorted out my luggage, I get amazed on how much clothes that I bought but I didn't have any chances wear them yet. Sound GREAT! I should stop the habit then. Sigh.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home