Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Tuesday, April 07, 2009

Berita Gembira...

Assalamualaikum wbt,
Alhamdulillah, pada pagi yang penuh berkat di samping orang mengundi bertambah lagi seorang ahli keluarga saya. Hadirah kini sudah menjadi Kak Long kepada seorang adik lelaki. InsyaAllah harapnya putera seorang tu sihat walafiat dan bakal menjadi anak yang soleh serta taat pada orang tuanya. Namanya belum difikirkan lagi...tapi kalau saya, macam biasa letak nama anak bermula dengan huruf 'A' dan yang pendek saje, senang disebut dan maksudnya yang baik-baik.

InsyaAllah moga kemenangan berpihak pada yang benar dan yang bersungguh-sungguh dalam menegakkan syiar Islam di bumi ini. Janji Allah adalah pasti,cuma dekat atau jauh sahaja. Saya teruja tapi tiada kesempatan, insyaAllah kelak ada lagi peluang untuk menyumbang dan mengembleng tenaga. Nampaknya, malam ni juga terpaksa bertolak ke KL jadi babysitter. Kan bagus kalau tiket flight murah mcm bas !(hehe..nak jimat punya pasal) tapi by hook or by crook saya kena pulang sebelum Ahad ni. Oh, saya malas nak pulang ke Sarawak~tapi sudah tgjb dan sebhgn dr ibadah saya mana boleh lari.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home