Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Saturday, October 30, 2010

Hold My Hand


Accompanied miss Hadirah and Little Luqman rode on 'Merry Go Round' but one place still vacant~ ni kalau ada en suami boleh suruh dia naik..haha. Ops.
Terima kasih sebab tolong jaga saya walaupun hanya dari jauh. Now I feel what it's like to be. His voice almost become my best and curative drug. Dengar je, motivation untuk sihat tiba-tiba increase! That's beauty in it.
~time mcm ni pun, suka nak kenakan saya ye. 'Suka hati nampak?' .
Tadi terdengar lagu 'Barakallahu lakuma' teringat tempoh hari dia turut sama 'menyumbangkan' suara dalam lagu waktu saya di dapur. Kalau ayah dengar ni, memang saya rasa ayah akan komen kat dia yang membina sama pada Fahmi : ' Suara awak memang sedap, tapi suara itik lagi sedap'. But for me, ok lah tuh boleh jadi back up solo singer. No Offend ye dear!
Temankan dia kerja dari rumah last week sambil kacau-kacau sikit..haha, developed new habits. Masak-masak..first time masak untuk en suami. Saya masak ikut selera lidah saya di samping implement apa yang dia suka atau tak. Saya suka spring's onion..dia pulak jenis letak tepi pinggan. Saya suka tempoyak~ biasalah Perak's offspring, dia pulak tak berapa. Saya suka shopping2, dia seperti golongan Adam yang lain..mana lah masuk daily/weekly planner.Kalau semua benda sama pun, nanti bosan lah kehidupan. Life is colourful indeed. Tapi tiba-tiba hari ni boleh terfikir ; nanti raya haji nak pakai baju warna apa ye so boleh jadi sedondon?*Thinking*
Hujung minggu yang melapangkan insyaAllah. Moga Allah mempermudahkan urusan en suami dan kita semua. Amen.
p/s : tis entry solely dedicate to him..with greeting 'Bullying is NO GOOD'..baca ikut intonasi ye. Mhuehehe..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home