Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Tuesday, January 12, 2010

Proudly to Announce

Persidangan Tahunan 2010, Bahagian Kesihatan Pergigian JKNS...

A long long story, so I gave you an overview what will happen :

a) In a nutshell 2009 ~best part ni, sbb byk gambar2
b) Defining moments 2009 ~ a moment of truth agaknya
c) Bussiness Plan 2010 ~ saya pun ada personal bus. plan, blh je klu nk bg..ngee.
d) RMK 10 ~ RMK 9 pun saya tak arif sgt
e) NOHSA 2010 ~ ?no idea
f) Work Output Targets 2010 ~ targets2
g) 80/20 Pinnacle ~ ?
h) Leading Organisational Changes : Incalculating a sense of urgency

Good news, no more sharing bed/room for DO's but bad news I'm alone (nape sorang pun xde dikalangan geng2 saya? sedih). Inikah nasib seorang YM yang muda belia seperti saya. Takpelah at least belajar menyesuaikan diri dengan orang2 yang lebih makan garam. Erm, topic please?

Saja nak di highlight tajuk tuh, supaya saya mampu bersengkang mata~ tak tido. Yang lain tu? Oh, 'diharuskan' kalau nak tido.Haha..

Disertakan di sini , Lampiran untuk diisi berkaitan area of concern :

i- Management emphasis and expectations
ii- Financial management dan control measures
.
iv- Human Capital Development
v- Research and quality initiatives

for annual bussiness plan. Sila fikir-fikirkan.. Saya: Tak sempat nak fikir. Bagi big boss saya fikirkan sorang-sorang.

'Memang wajib ek pegi?'
'Haih, mestilah YM bah'
'Gantikan saya..hehe(pemalas punye org)'~ at least saya dapat keluar ambik angin dari klinik.Skip tugas klinikal.

p/s: Pips, nak balik rumah....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home