Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Sunday, January 10, 2010

One Less Lonely Girl


Ya Allah
Terima kasih atas segala nikmat-nikmat ini.
Entah bagaimana mahu saya gambarkan. Sahabat saya sudah bangkit dari tidurnya yang panjang. Jika dia di depan mata, memang saya akan peluk erat takkan lepaskan walau sesaat. Meleraikan segala sakitnya menahan rindu, peritnya tatkala berjauhan dan sunyinya tanpa mendengar suaranya. Sudah 2 bulan lebih...terlalu lama rasanya.
Moga bulan 2 pun cepat tiba, sungguh saya mahu bertentang mata dengannya. Agar saya tahu, ini bukan mimpi. Bahkan suatu realiti yang saya selalu harapkan.
"Be thankful for the difficult times. During those times you grow"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home