Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Monday, February 01, 2010

Put Your Wedding Veil Now

...Alhamdulillah, hujan renyai-renyai mengiringi di celah subuh hari. Mata ini sudah letih menahan rasa ingin tidur. Chills run down to my spine.

Hari ini, schedule agak tight. Baru kesempatan nak surf. Patient berduyun-duyun datang. Benarlah. Hargailah masa lapang sebelum sibuk. Patient last tadi datang request tampalan gigi hadapan, tampalan yang dulu patah gara-gara gigit tablet ubat. Senyum sajalah. Sementelahan Sabtu ini wedding ceremony dia. Anggap sajalah ini hadiah perkahwinan dari saya (tapi material guna duit govt. haha). Ok dear, you can put your wedding veil now~(^_*)V.

Saya tak sempat nak lunch lagi. Berdoa saja masa treat patients tadi, agar tiada bunyi nyanyian keroncong dari perut saya. Ngee..Sungguhpun lapar tapi saya tak berselera. Hanya mahu tidur..Penyebab utamanya adalah, masuk pejabat terus tengok bersepah meja dengan dokumen dan surat-surat. Tak sukanya tengok. Inilah yang menyebabkan saya tak berapa nak suka cuti atau pergi kursus panjang-panjang bila seorang diri jadi officer. Sigh*

Hujung minggu tok, AGM gik. Saya kena bagi talk. Aduhai!..Nampaknya tak lena tidur lagi..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home