Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Tuesday, January 26, 2010

Together-gether


"Together we unite!"
Oh, ini bukan slogan kami. Tak cukup seorang tempanglah 'persatuan' kami.
'Mana anak dara bertiga tuh?'
' Macam three stooges je'
'Asal balik umah, memang panjang langkahnya.'
Berikut adalah, ayat-ayat cinta yang telah lama menembusi outer, middle dan juga inner part of ear. Masing-masing ada cara dan style tersendiri. Saya? Entahlah, layankan ajer. Simple yet complex.
'Berapa cc kete Dr ni?'
'1.4 je. Nape?'
'Saya ingatkan 1.0.'
'Oh, itu kalau Atos'
'Nape tak beli Vios?'
'Saya tak suka kete besar2, sedan. Lagipun dah tipikal sgt Dr2 dgn Vios, Honda. Saya kan suka compact car~senang nak jaga'
Pernah bagitau mak nak beli MPV/SUV tapi mak cakap~ klu org kecik pakai kete besar nanti tak nampak pulak sape drivernya (aka mcm hantu yg bawa). Aduhai. Kena jugak sedas 'tembakan'.
Makin tak sabar nak pulang ke halaman ayah bonda. Kesian, masuk kali ni dah tiga kali orang curi line tipon rumah. Apa nak jadi saya pun tak tau. Tunggu sajalah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home