Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Wednesday, July 22, 2009

Gerhana/Cerah/Panas

'Hariku indah..'

Lama sudah takde perkataan ni dalam hidup saya kebelakangan ni. Saya dah bersedia!
Ya, bersedia untuk menghadapi cabaran baru. Lega hati saya bila senior yang bakal saya ganti banyak membantu dan tak sabar-sabar nak tunggu kehadiran saya menggantikan beliau.~Ayat untuk sedapkan hati jak.

Cuba bayangkan kuarters rumah double storey, saya seorang diri duduk? Saya tak fikirkan sangat pasal takut itu. Tapi lebih kepada sunyi dan barang/furnitures yang perlu saya beli. Nampaknya saya kena start dari zero. Macam masuk rumah baru, tapi nasib baiklah barang dapur yang sedia ada sudah cukup-cukup. Cuma tinggal beli dapur dan oven/microwave~satu lagi projek baru di sana nanti.

Dalam kepala, semua plan dah berjalan. Cuma tinggal selebihnya saya hanya mampu berdoa dan berserah pada Allah untuk perjalanan yang seterusnya. Berapa lama, sampai bila? saya sendiri pun tak tahu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home