Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Tuesday, July 14, 2009

Blue sky, I miss My Sahabiah



Buat sahabat yang bernama Amnah,
This article solely tribute to you...for being patient with me during hot and rain, up and down.
Thank you for being a silent reader in this page.
Saya banyak berhutang dengan awak. Saya banyak 'marah-marah' awak,usik lagi lepas tu kenakan awak. Tapi ketahuilah, itulah yang membuat saya paling sayang pada sahabat. Siapa yang dapat bertahan, itulah sahabat saya. Di dalamnya buat saya terfikir, siapa yang sanggup bersabar dengan sikap kerenah seorang sahabat.
Jauh dari sudut hati, saya bukanlah siapa-siapa.Insan biasa banyak khilafnya.
Marah kita, sedih kita, gelisah gundah kita, gembira kita..seorang sahabat dapat menelaah semua itu. Bila diluahkan, lapang sudah sekeping hati.
~Biar jauh kita, dalam hati sentiasa dekat~bukan awak saja~semua sahabat saya dunia dan akhirat insyaAllah~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home