Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Saturday, July 11, 2009

The Precious Three (PowerPuff Kids)

Ini Hadirah aka Ustazah Nampak Rambut!
I almost forget, I've 2 nephew+1 niece!

Hari ni, memang hari saya habiskan duit untuk anak menakan yang disayangi. Shopahalic in action again. Saya suka tengok baju kat kids dept, nak carikan satu gaun putih untuk Hadirah. Harganya pun membuatkan saya gigit jari. Biasalah 'couture', mana nak dapat puluh-puluh ringgit. Tapi untuk Aqil dan Hadirah, saya habiskan dekat seratus. Kenapalah baju diorang lagi mahal dari saya? Lepas tu boleh saya terlupa seorang lagi.




Ini pula Aqil aka orang Putih

Untuk Aqil, saya agak-agak je ukuran based on umur. Tapi Hadirah memang saiznya tak applicable dengan umur. Confuse saya, dia kena pakai baju budak umur 5-7 tahun baru padan. Hmm..memang berpotensi jadi lebih tinggi dari achiknya.





Dan ini Haziq Luqman aka Luke yang tersipu2!

Habis bayar, baru saya teringat! Oh, kesian Luqman. Lupa nak belikan satu.Maafkan achik ye, sayang. InsyaAllah, nanti achik belikan kat Penang. Kena budget saiz pula. Takpe achik beli yang lagi mahal dari kakak awak yang nakal itu. Meow..meow, sayang!

p/s: hiba bila dengar lagu Di Pondok Kecil.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home