Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Thursday, November 11, 2010

A Table For Two..


"Allah menetapkan (menjamin) kebahagiaan bagi suami dan isteri yang bertaqwa kepada Allah pada pasangan mereka, Allah juga menjamin kebahagiaan bagi rumah yang didirikan atas dasar pemeliharaan hak dan pelaksanaan tanggungjawab." Syeikh Muhammad bin Muhammad al-Mukhtar al-Syanqiti

Jika disorongkan bantal saat ini, nescaya saya sudah ketiduran di atas meja office di samping laptop. Semua sudah menyertai Lawatan Sambil Belajar, tinggal saya yang agak keberatan mahu menyertai memandangkan esok perlu driving ke airport selama 3 jam. Bimbang keletihan.

Seminggu ini, asyik tidur sambil tv terpasang. Letak je kepala atas bantal, alih-alih dah berlayar ke dunia mimpi. Akhirnya, bila terbangun rasa tak cukup tidur pula.Haih. Isteriku..isteriku (mengulang ayat en suami bila dia melihat saya~haha sebijik mcm budak kecik).Tambah lagi, kepenatan packed barang. Macam biasalah, kalau boleh satu wardrobe saya nak bawa balik sebab takut tak cukup pakaian.
Laporan OC- done
Laporan Aktiviti Bulan 11- done, but photo still pending, will ask PT to do final touch
the rest- let in peace..heh
Esok. Confirm saya banyak tersasul masa check patient. A 'symptom' before going back home..untreatable but still under control.
p/s: Simplicity exudes elegance..hmm. Point to ponder.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home