Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Saturday, July 31, 2010

Bibit-bibit

Seorang manusia, sehebat mana pun dia...dia tetap MANUSIA.
Alhamdulillah, setelah merasai betapa 'enaknya' side effects ubat sekurang-kurangnya saya tahu betapa 'enaknya' patient rasa setiap kali dengan 'senang hatinya' saya prescribe ubat.

Apapun moga Allah mempermudahkan urusan saya pada masa ini dan akan datang.

Awal pagi turun menemankan kawan bershopping spree untuk keluarga. Saya hanya mengekor. Beli sikit apa yang berkenan. Penat menunggu orang membeli belah. Boleh pula saya tidur atas kerusi empuk kat 1st floor. Sedar-sedar dah masuk Asar. Sesudah solat, sambung lagi tidur kat surau. Nasib baik takde drooling of saliva...haha. Dah la ramai orang tiba-tiba.

Baru rasa, apa yang ayah, abang dan adik lelaki rasa setiap kali kami tengah syok bershopping. Haih...lelaki takkan sama dengan perempuan. Itu hakikat.

Ramadan Al Mubarak akan tiba tak lama lagi. Rasa rindu sudah tak terbendung. Rindu pada malam-malam yang meriah dengan ibadah dan khusyuknya sekeping hati....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home