Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Monday, June 07, 2010

What A Day

Assalamualaikum wbt,
Selamat Petang...

Dari semalam, saya ada instinct berkaitan dengan kalbun (anjing). Rupanya pagi ini, seekor anjing telah menjadi mangsa langgar kereta saya. Itulah sape suruh tiba-tiba muncul dari belukar tepi jalan walhal dah bawa 60km/h tapi still tak sempat nak brek. Istighfar sepanjang jalan lepas tu. Bersalah yang amat sangat tapi mungkin dah ajal dia. Ayat penyedap hati. Lain kali kena lebih berhati-hati.

Dan selepas tu, alarm kereta buat hal. Staf cakap ada short circuit. Tang mana pun saya tak tahu. Memang kena berdikari sungguh. Hujung minggu nilah kena bawa encik kereta pergi check in out. Ala sayang..merajuk dengan saya ye. Janganlah macam tuh, tak hensem nanti..hihi.

Ok, ciao. Esok saya cerita panjang lagi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home