Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Monday, March 01, 2010

Smile !(^_^)

Hari yang mengantuk!

Alhamdulillah, sungguhpun awal tiba pagi ni. Mata tetap layu. Aduhai, tak bersemangat nak bekerja. Inhale and exhale.

Sekarang pun masih mengantuk. Sah-sah balik kerja, saya hanya nampak katil dengan tilam yang empuk saja. Surgical removal impacted 8, agak tempang sikit hari ni memandangkan saya tak dapat keluarkan akarnya. Reason behind, possibility kena nerve tinggi kalau saya 'godek-godek' lagi. Akhirnya terpaksa tunggu sajalah. Kalau Simunjan dekat dengan pakar, dah lama saya refer. Tapi kita kena nilai dari segenap segi ~ holistic approach. Patient kerja apa? Duduk jauh ke? Kalau nak refer, dia ada transport dan duit ke tak? Semua tuh kena ambik kira. Agak selfish bagi saya kalau straight away suruh dia ke klinik pakar terus tanpa mengambil kira semua faktor. So nak tak nak, buat sedaya mungkin.

Tapi yang mengharukan, patient tetap ucap terima kasih dan siap tabik kat saya. Haha...saya tabik spring balik kat dia. Dr oh Dr! Saya bukannya Kapt Dr...

Kesian Hadirah, boleh terlupa bawa baby doll ye. Alih-alih dia ambik handbag mak, buat macam doll. Maka bermula lah projek, pakai baju, seluar, nappy dan sesi makan-makan pada handbag mak tuh. Tergelak-gelak saya dengar mak cerita. Aduhai, anak menakanku ini ada-ada saja nak dibuatnya. O..makan aiskrim, tak ajak achik ye.

A craving week for me. Entahlah semua benda nak makan. Ice cream, chocolate, waffles..name it. Yang cariogenic tuh bagi kat saya...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home