Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Friday, December 25, 2009

You Could Be Happy..by forgiving


I'm so sorry Pips!
I never remember the 'bad' thing I did to you. Huhu..Sorrylah tak ingat pun incident yang I forcefully make you eat dadih tu(actually sumbat dalam mulut). Tapi hampeh sbb punyelah pujuk tak ingat dunia rupanya hang berlakon merajuk. Kuang asam betul, habis my fuel selama ni. Sia-sia. Baik pujuk orang lain, ada jugak faedahnya. Kan Aqil?
I'm so sorry Asma',
Who's who? My ex-patient during student time. After a year, get connected. Since dia anak sulung selalu je suka bercerita pada saya. Macam saya kakak dia, anyway I'm happy too klu dapat ease burden orang lain. Lagipun tak berat pun, macam angkat batu bata. Apa? Nak gambr k.Fizah?hee..hs akak ni cikai je, ada camera pun bpa sgt lah megapixels lgpun ni hs ayah yang hadiahkan. Canggih sangat pun bukan saya akan gunakan~ cukup dapat call in/out dan message/mms. Lebih dari tu, no-no. Biasalah, saya kan konservatif/kolot dengan technology. Haih..
p/s: my lil bro, bila lah nak berubah? balik malaysia pun, tak bgtau mak ayah. alih2 selalu je connection dari kelantan->sarawak->medan. Jauh pulak pusing sonnection phone ni ye. So the conclusion; jangan buat mak ayah risau~ tiru macam saya, kalau boleh hari-hari nak tipon umah.ngee..
Rindunya kuliah tafsir pagi Jumaat Tok Guru ..surah apalah pulak pagi ni?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home