Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Thursday, December 24, 2009

Santapan Mata

Jeng...jeng..

Alhamdulillah, holiday finally approach. Masa utk boost up the energy! Minggu ni baru saya perasan, saya kuat makan. Dalam 4 hari saya boleh habiskan lauk ayam 3/4 part dan 5 ekor ikan. Itupun kawan yang tegur..haha. Tapi still dalam budget mingguan~ kalau makan kat cafe lagi menabur duit namanya. So ada saya kesah?..ngee. Yang penting halalan thoyyiba. Sebab itu akan jadi darah daging saya pastu diturunkan pulak kat zuriat2 pulak..kan dah kira menzalimi diri sendiri kalau tak jaga. Betul sik? Aok jak lah ho..

Ni bukan ayam KFC yer. Ni homemade. Senang je beli tepung serbaguna pastu guna telur putih balut lah ayam tu. Then goreng sampai masak. Ni kategori malas tahap cipan lah nak masak. Kalau ada yang tahap dinosour~ korang jangan makanlah, so better puasa sunat. (dah lama tak puasa sunat ye)

Pastu kita finish dengan benda kt atas ni. Starter xde pun. Kiwi murah je nih, kebetulan ada promo 8 biji RM 7 ringgit. Biasa RM 9++, bukan sokmo pun. Special treats sesekali. Erk, gula-gula kat tepi tuh ignore ye. Fast glucose actually..hee. Percayalah!

Title: Jom Makan-makan tapi baca doa dulu ye.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home