Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Sunday, August 02, 2009

Somewhere Over The Rainbow

Andrea Bocelli, Josh Groban dan Sarah Brightman...

Tak kenal? Tak mengapa. Ini minat saya. Mungkin deviated sikit.
Cuma tak terbeli collection diorg~ satu susah nak cari, kedua mahal sangat. Kalau ada orang nak bagi memang saya berbesar hati nk menerima(berangan pulak).

Nak pulang ni, saya terlupa nak beli coklat kegemaran ayah! Ingatkan saya di airport nanti. Dah la masa saya balik dulu tak sempat nak beli sudahnya, ayah tertanya-tanya. Kesian ayah. Dan mak sentiasa dengan koleksi beg tangan. Semua dah ada barang yang nak dipesan. Saya jelah yang terkebil-kebil mengira duit nanti. Hee..tak kisahlah.

Pips, nanti kita plan out balik perjalanan kita. Ada sedikit rombakan nampaknya. Tangan gue sakit dan lebam skit. Tak leh drive nampaknya~haha cuaknya Pips..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home