Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Wednesday, November 18, 2009

You Say-so.



Good boy!
Hari yang seperti biasa diharapkan datang jua. Penat jiwa dan minda sudah tiada sebabnya lagi 2 hari saya akan terbang pulang. Best part of life jika duk jauh dari rumah. Tangan masih buat kerja tapi hati sudah melayang ke mana entah. Bilik sendiri di rumah barangkali.
Jejak kaki saja ke semenanjung, lain benar perasaannya. Macam tengok fireworks dgn husband (haha..mengarut lagi)~ hee, malah lebih dari tu.
Sakit gigi;
Wisdom tooth bawah belah kanan (FDI: 48) saya dah nak erupt. Sakitnya ya ALLAH bila kena pericoronitis dek space not enough utk erupt normally. Removal of impacted? Oh tidak, saya takut sebenarnya. Tadi pun ada patient datang request for removal. Sudahlah terbaring betul (horizontal impaction). Hmm, xpe. Saya cuba buat insyaAllah. Rugi kalau skill tak polish. Even buat denture pun saya try tak skip every process esp 2ndry impression. Sekarang hasilnya saya amat suka bermain dengan ZnOE punye paste.
Minggu ini adalah MINGGU KESEDARAN KANSER MULUT. Saya dah buat screening dan pameran. Lusa sebelum pulang baru bagi talk. Iyah..iyah. Lepas tu buat report lagi, nampaknya cuti ni pun still kena deal dengan kerja. Y?
Ye Luqman sayang, tunggu achik nanti. Nak tengok akak awak meragam lagi ke tak. Nanti achik 'goreng' dia masak-masak. Hee..kejam betul achik ni ye!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home