Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Thursday, July 27, 2006

Freemasonary..ayuh hancurkan kuffar ini!

"Mereka mengadakan tipu daya, sedangkan Allah jua mengadakan tipudaya.Sesungguhnya Allah jualah sebaik-baik pembuat tipu daya" (Surah Ali Imran :ayat 54)

Sabda Rasulullah s.a.w :
" Tidak akan terjadi hari kiamat sehinggalah sampai masa orang2 Yahudi memerangi umat Islam.Lalu umat Islam memerangi mereka, sehingga mereka lari bersembunyi di sebalik batu-batu dan pokok-pokok. Batu-batu dan pokok-pokok lantas berkata : Wahai muslim wahai hamba Allah, dibelakangku ini ada orang Yahudi, maka datanglah dan bunuhlah ia"

Musuh Islam dari kalangan Yahudi dan Kristian sememangnya menunggu peluang keemasan untuk menarik dan membawa umat Islam yang terleka ke lembah kesesatan.Mereka inilah yang teumpan dek suapan musuh akan taat setia melakukan apa jua kehendak kafir laknatullah walaupun terpaksa membunuh saudara seagama. Bermula dari kejatuhan Khilafah Uthmaniyah, umat Islam mula dipecah-pecahkan mengikut kawasan dan bangsa kononnya bagi membela nasib bangsa nasionalisme. Sememangnya Hubbul Waton (cintakan tanah air) adalah sebahagian daripada iman tetapi ada keterbatasannya. Sila rujuk Allahyarham Prof. Dr abdullah Nasih 'Ulwan bwh tjuk : al-Qaumiyyah Fi Mizanil Islam.

Dan pada masa yang sama jualah , pelbagai gerakan underground seperti Freemasonary, Orientalis, Kristianisasi diterap masuk ke dalam agenda kebangsaan lantas menjadi tulang belakang kepada gerakan nasionalis. Zahirnya, mereka menampakan diri mereka sebagai gerakan yang memperjuangkan nasib bangsa dengan membawa masuk slogan2 semangat kebangsaan. Bahkan mereka menzahirkan diri mereka sebagai pertubuhan kebajikan walhal disebaliknya terkandung pelbagai agenda rahsia yang menjanjikan kemenangan bagi pihak musuh. Lihat sahaja kepada Pertubuhan Kelab Lions dan Rotary contohnya...

1 Comments:

Post a Comment

<< Home