Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Thursday, November 25, 2010

Hidup Sangat Sedap? *think*

'Bacakan saya satu cerita...en suami'...ohoh. Mengada-ngada saya nih nak bedtime story pulak..heh.

Untuk hari ini, tiada entry yang sedih-sedih. Sedih lagi nanti en suami kalau baca. Takpe, lain kali saya letak lagi..haha.
~kalau saya sedih, awak mesti sedih sekali ye..~ oh, tak patut sungguh!

Hari ini, hari melangut depan laptop sambil buat kerja admin. Kenapa? Saya dah 'hantar' semua assistant pergi taklimat exam untuk ISAC IT. Saya malas nak ambik exam IT nih, baik mengadap muka en suami~ mcm hadap IT jugak la kiranya.Kan..kan

Malam tadi,mesti berpenat lelah buat 'deco' rumah. Hmm..saya bagi full moral support dari belakang ye. Agak-agaknya, mesti hebat 'gua' tu kan. Wuseeh, tak sabar nak tengok hujung minggu depan insyaAllah.

Sekarang, tengah mengantuk tahap cipan. Bila start baca buku Dental nih, suka je mata ni nak tertutup. Pagi ini saja, bumi dah dibasahi hujan. Nak tarik selimut, sambung tidur..tapi mata dah diajar supaya tak tidur selepas Subuh~ tertutup pintu rezeki nanti pesan mak. Alih-alih, baring pandang siling rumah.

Esok, hari Jumaat datang lagi. Penghulu segala hari. Dan hujung minggu, masa menyelesaikan semua urusan. Berjalan lagi tapi kali ini keseorangan...untuk menikmati alam yang sentiasa indah disamping mengalirkan ringgit Malaysia. Oh, syahdunya..

p/s: semalam masak nasi goreng sbb malas level super duper, tengah syok campak bahan..cili pulak terlebih. Hasilnya~ memang zasss..pedas! Nasib baik ada kuah ikan singgang..ngeh2.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home