Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Monday, June 28, 2010

Knock Down

Rejab Oh Rejab

Ini bukan cerita pasal Pakcik Rejab atau kartunis Rejabhad. Cuma ini mengingatkan bahawa sudah masuk separuh akhir bulan Rejab. Cepat masa berlalu. Saya pun menghitung berapa kerat hari sudah berpuasa. Aduh, kurang ini maka kena tambah ye. Rajin-rajinkan diri berpuasa sunat.

Monday Blues

Nak menangis. Hati saya dah kosong, datang kerja sekadar melunaskan tanggung jawab. Entahlah, sukar nak ditafsir sekeping hati seorang dentist ini.

'If your heart not in it for real, please don't fake what you didn't feel'.

Haih, berlagu pulak ye..hihi. Ok, this one saya nyanyikan kat timbalan pengarah dan kkm. Cukuplah 2 tahun di tempat orang menimba pengalaman,sudah masanya pulang'. Ini ayat saya bila berbual dengan pakar perunding kanan peads KKM tempoh hari. Kagum dengannya. Sangat low profile dan mesra. Sampai handset saya tertinggal dalam bilik, dia tolong simpankan. Hehe..nampak sangat tak jaga barang kan.

Need to Fix

Alhamdulillah en. Pepito dapat wiper baru. Yang lama dah rosak. Kita ambik yang silicone ye. Maklumlah, tuan punya kereta ni selalu terlupa nak angkat wiper waktu parking tengah panas, maka ada baiknya kita cari yang tak perlu angkat tapi tak mudah rosak.
It's fine, just fine and will be fine, hopefully.

Its July

..and lots of things, staff meetings, Pinnacle ceremony and local manager meetings..letihnya. Nak cuti, boss. Merancang ke negeri sebelah on weekend, tapi kena tunggu tarikh yang sesuai.InsyaAllah.

~ Allahu Musta'an~

I'll bet will be better by time.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home