Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Monday, June 15, 2009

Flight Out



'Gotcha! Found you'
I guess some of you already recognize this lil cheeky girl behind the curtain. Quite brilliant lately. I don't have any idea from whom she imitate and copy all the behaviour+speaking manner. Macam orang tua lagaknya. 'Hadirah, behave!'

Finally, I safely arrived in Kuching although 20 minutes delayed. My stomach aching and bloating during the arrival. Thank goodness. Still, my heart fluttering and fill in so much undefined emotions (like cancer at late stage ~undefined margin). Oh, some issues going on.Somebody please mend my heart!

'Tak nak beli ke gelang berlian satu'
'Hmm...nak buat apa, yang ada tu pun tak pakai selalu pun'
'Yang ni pakai untuk raya tahun ni'
'Ala mak, Fizah nak cincin. Mana aci Pips je yang ada'
'Yang tuh kena tunggu orang bagi'

Adui, menyesal sungguh bila mengomel bab benda ni. Last-last saya yang terkena. Oklah gelang berlian satu. Pakai untuk raya tahun ni, biar meriah sikit. Nanti saya cari kat Habib ke Poh Kong ke. Habis cerita.

Sejak akhir-akhir ni saya tengok ramai cabin crew yang baru. Macam-macam gaya diorang, menyumbang kepada kelambatan pelepasan flight. Takpe, biasalah budak baru belajar macam saya. Ada yang terkial2 masa check ticket, ada yang tersasul tergagap masa bagi anouncement. Ada seorang steward tuh memang saya duk peratikan dia, awkward semacam pulak. Sebenarnya muka dia tuh agak serupa dengan one of Chinese model. Dia cuak kot dgn observation saya kali ni.

Oklah, sambung cite lain kali.

p/s: apalah syndrome yang melanda saya ni?

2 Comments:

  • At Thursday, 04 March, 2010, Anonymous Anonymous said…

    I do not see in it sense.

     
  • At Saturday, 13 March, 2010, Anonymous Anonymous said…

    I can not participate now in discussion - there is no free time. I will be released - I will necessarily express the opinion on this question.

     

Post a Comment

<< Home