Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Friday, June 12, 2009

Jangan Bilang Tidak...


Assalamualaikum wbt,
Alhamdulillah, alergik saya berkurangan cuma tinggal kesan sampingan yang menakutkan saya bila tengok. Habis berparut tangan macam tangan elderly. Siap dermatologist takutkan saya dengan bagitau maybe scars ni ambik masa 2 tahun nak hilang. InsyaAllah saya gunakan segala ubat-ubatan, minyak, losyen dan apa-apa jelah untuk hilangkan. Tapi sekarang pun scars dah surut nampaknya. Grateful to Allah. Ingatkan kena tunda majlis tahun depan(huhu..berangan buat 100th times).
Saya tahu semua sahabat di Kuching cuak untuk menanti next district posting. Saya? Entahlah macam mana nak potray. Nak mintak area Kuching, ada sorang dua sahabat yang begitu nak sangat tempat di situ. Takkan lah nak sampai berebut-rebut kot. Bagi saya asalkan senang ada kemudahan, selamat, aman damai, dekat airport insyaAllah itu yang terbaik. Solat sunat dan doa saja perantara saya dengan Allah agar diberikan tempat yang terbaik. InsyaAllah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home