Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Wednesday, December 26, 2007

Hari Raya Ku Berlalu..

Alhamdulillah..Allah uji ana lagi.
Dalam setahun ini kali ke dua demam+flu+cough menyerang ana.Yang tak berapanya masa tgh raya haji and on the way balik.Apakan daya,itu ujian Allah yang ana kena terima dengan hati yang redha dan tanpa banyak merungut kan.Dan sekaligus pengajaran buat ana agar tidak melewatkan treatment. Dan perkataan yang sesuai untuk ana ~padan muka hang!Hoho..

Anyway,Perak yang ana rindui masih tak berubah.Masih tetap seperti dulu.Maaflah tak sempat nak snap pics,al maklumlah tukang snap tgh demam and even tak dpt layanan 1st class~tetap kena masuk dapur,masak-masak,buat air and so on.Cruel betullah akak n pips. Nasib baik mak cik faham. Dan the best is,Hadirah pun trun Perak bermain sakan dengan achik.

Dan ari ini,one day ana off clinic.Tak larat nak pegang handpieces,nak excavate caries and even nak duk atas chair. Ubat dah abis,so tpaksa ana bawa diri ke klinik pelajar dan bbual dgn Dr n staf jap~ada ke ana tgh demam2,sempat lg tnya bila nk kawin~soalan bonus utk final yr agaknya. Takpelah Dr,exam tak lama lg.

Pips akan btolak balik mlm ni,selamatlah hang di UPM nun.Tau dah boring belajar,nak keje n duk kt umah..samalah kita.Cepatlah abis final yr.With that~TQ

p/s: ini entry org sakit.ignore je.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home