Ghaddul Bashar

"Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta tetapi hati yang letaknya di dalam jasad itu yang buta"

Tuesday, August 01, 2006

Zionis

Assalamualaikum,
Tak buat apa-apa melainkan memikirkan(dan berdoa) ttg umat Islam yang ditindas. Di Lubnan, Palestine, Afghanistan, Pakistan bahkan Malaysia sendiri. Ditindas dengan hiburan yang tak tentu hala, yang diagung-agungkan. Nampaknye berhasil jua perancangan Zionis ni..tanpa kita sedari.

Menurut ayat ke 13 dalam fasal protokol Freemasonary : ' Untuk mencegah mereka (org Goyim-selain yahudi) daripada menemui langkah baru dalam politik, kita mesti membawa mereka ke kancah hiburan, seperti permainan judi, pesta hiburan, pesta seks dan mengadakan rumah-rumah urut. Di samping kita memuatkan iklan-iklan dalam surat khabar bertujuan mempengaruhi remaja untuk mengiatkan diri mereka dalam arena seni, olahraga dan sebagainya. Pelbagai jenis hiburan ini lama kelamaan akan dapat mengalih perhatian manusia daripada bangkit menentang kita sebagaimana yang berlaku sebelum ini sehingga mennnanggu gugat ketenteraman kita dan sebahagian manusia lain'

Berkata seorang pemimpin tertinggi Freemasonary :

" Kita hendaklah menguasai golongan wanita.Apabila kita berjaya menguasai mereka, maka kita sogokkan mereka dengan perkara-perkara yang haram. Kita hendaklah memisahkan pasukan tentera mereka daripada agama"

" Arak dan nyanyian merupakan 2 unsur yang mampu menghancurkan umat Muhammad dengan berkesan berbanding seribu laras meriam, maka untuk itu tenggelamkanlah mereka dalam kancah maksiat dan materialistik"

-Lantas, fikirkanlah kembali adakah kita ini termasuk dlm golongan yg tlh dilalaikan?

Karl Marx pernah ditanya tentang pengganti akidah. Beliau menjawab " Penggantinya ialah teater (panggung drama dan filem), maka palingkanlah mereka yang sibuk dengan amalan kerohanian ke arah pementasan teater"

Sebenarnya di antara Matlamat utama Freemasonary ialah untuk membina Haikal Sulaiman di atas tapak Masjidil Aqsa dan seterusnya menguasai alam ini. And that's why diorg bersungguh-sungguh untuk menawan Baitul Maqdis-kota suci umat Islam.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home